محسن کیایی و همسرش + عکس های محسن کیایی

شنبه 21 بهمن 1396
3:36
زیبا

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش سهبلا امیرحسینی

محسن کیایی و همسرش + عکس های اینستاگرام محسن کیایی بازیگر

محسن کیایی بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون به همراه برادرش

مصطفی کیایی نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده سینما که توانسته است با ساخت فیلم های جوان پسند و پرطرفدار مخاطبات زیادی را به سینماها بکشاند و اکثر فیلم هایش فروش بالایی داشته و همین کیفیت فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان مطرح را تضمیمن کند ، جمعه 96/11/20 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و عالی مهران مدیری کارگردان مطرح و توانای کشور عزیزمان ایران خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن محسن کیایی و مصطفی کیایی در برنامه دورهمی مهران مدیری را داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با گری مهران مدیری و حضور این بازیگر مرد ایرانی سینما و تلویزیون چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی محسن کیایی می توانید عکسهای اینستاگرام محسن کیایی را که از صفحه محسن کیایی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

محسن کیایی و همسرش

محسن کیایی متولد 1360 در شهر تهران نویسنده ، کارگردان و است . محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان مطرح سینما است . محسن کیایی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است . محسن کیایی با سهیلا امیرحسینیکرده است . محسن کیایی و همسرش هنوز فرزندی ندارند و محسن کیایی در یک مصاحبه کوتاه گفته بود که هنوز زوده بچه دار بشوند و در آینده به این موضوع فکر می کنیم . محسن کیایی امسال یکی از تلخ ترین اتفاق های زندگی شان رخ داد و مادرش را در 15 دی ماه 1396 از دست داد .

که در آنها بازی کرده میتوان : #فیلم جشن دلتنگی #فیلم چهارراه استانبول #فیلم لونه زنبور #فیلم خیابان دیوار #فیلم استیگمات #فیلم ایستگاه اتمسفر #فیلم سد معبر #فیلم یک روز بخصوص #فیلم نقطه کور #فیلم بارکد #فیلم عصر یخبندان #فیلم خط ویژه #فیلم ضد گلوله #فیلم بعد از ظهر سگی و از های محسن کیایی که در آنها بازی کرده میتوان : #سریال راه در رو #سریال پرده‌نشین #سریال مهمانان ویژه #سریال سر به راه #سریال کشیک قلب را نام برد .

بیوگرافی محسن کیایی


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]