دانلود سریال شرایط خاص تمام قسمت ها

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:21
زیبا

دانلود سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص با داستان و تصاویر بازیگران سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص

درباره سریال تلویزیونی شرایط خاص

وحید امیرخانی امسال ، سال پرکاری داشت . از فیلم بلندش بنام شاه کش که با بازی مهناز افشار و هادی حجازی فرد تا ساخت یک سریال جدید کمدی که به عنوان اولین کارش در حوزه سریال سازی آن هم در تلویزیون بود را باید نام ببریم . سریال شرایط خاص به نویسندگی حسین تراب‌ نژاد با کارگردانی وحید امیرخانی ( به عنوان اولین کارش در تلویزیون) و تهیه‌ کنندگی سید مرتضی فاطمی پس از صدور پروانه ساخت این سریال و انتخاب عوامل پشت دوربین سریال ، بازیگران شرایط خاص و انتخاب لوکیشن های محل تصویربرداری این سریال که در سکوت خبری انجام شده یود ، در هفته آتی با حضور تمام عوامل مجموعه شرایط خاص کلید می خورد .

این سریال اولین کار تلویزیونی وحید امیرخانی می باشد و باتوجه به اینکه وحید امیرخانی در سینما با دو فیلم درمدت معلوم که فروش خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت و فیلم دیگرش بنام شاه کش که به زودی اکران خواهد شد ، سریال جدید وحید امیرخانی هم پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو شود . به زودی لینک دانلود سریال جدید شرایط خاص با عنوان دانلود سریال ایرانی شرایط خاص در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی شرایط خاص

کامبیز دیرباز ، بهرام افشاری ، پروانه معصومی ، نادر سلیمانی ، شهره سلطانی ، کاظم سیاحی ، مریم سعادت هستند .

داستان سریال تلویزیونی شرایط خاص

داستان سریال شرایط خاص مضمونی کمدی و اجتماعی دارد که در بستر جامعه امروز اتفاق می افتد و نگاه کوتاهی هم به دفاع مقدس می اندازد . کلاف های رنگی ، شرایط خاص شد . تهیه کننده سریال کلاف های رنگی از تغییر نام این سریال خبر داد و گفت : نام این سریال به شرایط خاص تغییر نام داده و هم اکنون در لوکیشن های مختلف در تهران و اطراف آن در حال تصویربرداری است .

اخبار جدید سریال تلویزیونی شرایط خاص

پیش تولید سریال ایرانی شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌ کنندگی سید مرتضی فاطمی در سکوت خبری انجام شد و سریال در هفته آینده کلید میخورد .

تهیه کننده : سید مرتضی فاطمی

نویسنده : حسین تراب‌ نژاد

دانلود سریال شرایط خاص

لینک دانلود سریال شرایط خاص پس از تولید سریال تلویزیونی شرایط خاص در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .


[ بازدید : 987 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]