دانلود سریال سنگ پا

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:29
زیبا

دانلود سریال سنگ پا

دانلود سریال سنگ پا همه قسمت ها به صورت کامل + تصاویر

دانلود سریال سنگ پا

درباره سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال معروف و مشهور پایتخت دنبال سوژه جدیدی رفتند . احتمالا شما هم مثل من از ببیندگان سریال پایتخت بودید ، سریالی که در 5 فصل ساخته شد و هر فصل از سریال پایتخت به یک موضوع جالب و خاص از جامعه ما اشاره می کرد . اما فصل پنجم این سریال کمی متفاوت بود و به موضع امنیت و بحث داعش پرداخته بود ، سریالی که اویل با شادی شروع شد و آخرش جنگ با داعش تمام شد که البته حواشب زیادی به همراه داشت . سیروس مقدم هم در ادامه گفت : اگر قصه خوب داشته باشیم فصل ششم سریال پایتخت را نیز می سازیم . خب زیاد در مورد سریال پایتخت حرف زدیم سر داستان اصلی . به نظر می رسد که گروه سازندگان پایتخت در حال تدارک سریال جدیدی با عنوان “سنگ پا” هستند .

سنگ پا با طرحی اولیه محسن تنابنده به نویسندگی خشایار الوند و با کارگردانی سیروس مقدم در مرحله نگارش است و پس از پایان نگارش ، سازندگان پس از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران سریال سنگ و انتخاب لوکیشین های محل تصویربرداری ، اقدام به ساخت سریال می کنند . ساخت این سریال کمی سخت تر و دشوارتر از پایتخت خواهد بود و یکی از سختی هاش این است که باید یک نفر در نقش هفت نفر بازی کند ، یعنی هفت قصه جدا را در یک شرایط کاملا متفاوت باید بازی کند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سنگ پا با عنوان دانلود سریال ایرانی سنگ پا در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سنگ پا

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سنگ پا

داستان سریال سنگ پا به نوعی خاص است ، در واقع سنگ پا قصه ی موجودات ماورایی را به تصویر می کشد و غیرمستقیم به این موضوع می پردازد و به انسان هایی رو اشاره می کند که از طریق یک سنگ پا وارد دنیایی جدیدی می شوند .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال تلویزیونی سنگ پا

تهیه کننده : الهام غفوری

کارگردان : سیروس مقدم

نویسنده : محسن تنابنده – خشایار الوند

تعداد قسمت ها :

دانلود سریال سنگ پا

لینک دانلود سریال سنگ پا پس از تولید سریال تلویزیونی سنگ پا در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .


[ بازدید : 1061 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]