دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم مستقیم و با کیفیت بالا

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:19
زیبا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم با کیفیت های متوسط خوب و بالا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

درباره فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

همه ی ما شهید بهشتی را می شناسیم ، از جمله شخصیت های مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی است که در طول سالهای فعالیتش در سمت های مهم کارهای مهمی انجام داد و در سال 1360 در اثر انفجار دفتر محل کارش به شهادت رسید . فیلم بیتا منیژه و اعظم عنوان جدیدترین اثر سازمان سینمایی حوزه هنری است که قرار است به زندگی این بزرگوار بپردازد . این فیلم هم اکنون در مرحله نگارش است و پس از پایان نگارش ، فیلمنامه ببه شورای پروانه ساخت ارائه می شد تا پس از دریافت پروانه ساخت ، عوامل پشت صحنه فیلم ، بازیگران فیلم و انتخاب لوکیشن های محل فیلبرداری ، ساخت فیلم بیتا منیژه و اعظم از اوایل سال آینده کلید میخورد .

لینک دانلود فیلم جدید بیتا منیژه و اعظم با عنوان دانلود فیلم ایرانی بیتا منیژه و اعظم در همین پست از سایت قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

به زودی

داستان فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

داستان فیلم بیتا منیژه و اعظم با مضمون سیاسی – اجتماعی زندگی و شخصیت شهید سید محمد بهشتی از افراد مشهور و تاثیرگذار کشورمان را روایت کند .

اخبار جدید فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

– نگارش فیلمنامه بیتا منیژه و اعظم به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله بازنویسی مجدد قرار دارد تا پس از آن فیلمنامه برای ساخت و مجوزهای لازم به شورای پروانه ساخت ارائه شود . محمدرضا شفیعی به عنوان تهیه کننده فیلم اعلام شده است و به زودی کارگردان و عوامل فیلم نیز اعلام خواهند شد .

عوامل فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

کارگردان : –

نویسنده : –

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

لینک دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم پس از اکران فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم در سایت دانلود فیلم جدید قرار خواهیم داد .


[ بازدید : 951 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]