نیم نگاه جفری رایت بازیگر سریال وست‌ ورلد به جوایز امی

شنبه 18 فروردين 1397
1:57
زیبا

جفری رایت بازیگر (Westworld) می تواند نخستین سیاهپوست بهترین برنده برترین بازیگر نقش مکمل جایزه امی باش�

چهار نفر از کارشناسان امی و یکی از 24 نفر برتر، جفری رایت (Westworld) را پیش بینی می کنند تا بهترین بازیگر نقش مکمل بازیگر را به دست آورند. اگر آنها صحیح باشند، رایت اولین قهرمان سیاهپوستی است که یکی از بازیگران باقی مانده است که هرگز آن را نداشته است.

بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2015 پس از پیروزی بازیگر سرشناس Viola دیویس در «پیروزی در فیلم« چگونه با قتل مواجه می شود »تنها رده موجود است که هنوز مجبور است جایزه یک سیاه پوست را به دست آورد. 11 بازیگر سیاه پوست نامزد شده اند، از جمله رایت سال گذشته؛ دیگران گرگ موریس ("ماموریت: غیر ممکن"، 1969، 1970، 1972)، تئورین بلوک ("هیل خیابان بلوز"، 1982)، جیمز ارل جونز ("زیر یک سقف"، 1995)، ارق La Salle ("ER "1995، 1997، 1998)، جیمز مک دانیل (" NYPD آبی "، 1996)، استیو هریس (" تمرین "، 1999، 2000)، Dule Hill (" The West Wing "، 2002)، آندره بروگر (" مرد از یک سن خاص "، 2010، 2011)، جیانکارلو Esposito (" شکستن بد، "2012) و رون Cephas جونز (" این ما است، "2017).


"Westworld" فصل دوم تا 22 آوریل ظاهر نمی شود، اما رایت دارای کارشناسان رابرت رکور (نیویورک پست)، بن Travers (IndieWire)، کریس هارنیک (E!) و متی جوکوب (هافینگتون پست) است که او را برای پیروزی پشت سر گذاشته است. Top 24 User Max نیز او را انتخاب می کند. رایت در جایگاه سوم خود، پشت دیوید هاربر ("چیزهای غریب") و پیتر دینکلج دوتایی ("بازی تاج و تخت") در جایگاه سوم قرار دارد.

این دومین امی رایت است. او پیش از این در سال 2004 به خاطر برگرداندن حمایت خود در "فرشتگان در امریکا"، در سال 2004 موفق به کسب دومین برنده سیاه در آن رده شد، پس جونز برای "موج گرما" در سال 1991 برنده شد.


و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.


[ بازدید : 513 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]