جنی فینچ مهمان برنامه Dancing with the Stars می شود

شنبه 18 فروردين 1397
1:53
زیبا

جنی فینچ Jennie Finch تنیس باز مشهور به برنامه Dancing with the Stars می آید

روز دیگر، یکی دیگر از المپیک است. "جنی فینچ" مدال المپیک مدال طلای المپیک و ستاره سافتبال با "رقص با ستاره ها: ورزشکاران"، "سرگرمی امشب" گزارش می دهد.

کوهنورد سابق چهارمین المپیک و اولین المپیک تابستانی است که گزارش شده است که در این بازیگر 10 نفره به نام تونیا هاردینگ و آدام رپیون اسکی اسکیت بازان و جیمی اندرسون اسنوبرداری شده است. صادقانه بگویم، اگر کل بازیگران از المپیک تشکیل شده باشند، با ما خوب است. آنها احتمالا باید نام "رقص با ستاره: المپیک" را تغییر دهند.

یک آمریکایی آمریکایی در آریزونا، فینچ، تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا را به مدال طلا در آتن در سال 2004 هدایت کرد و 13 بارسا را ​​در هشت مدال طلا بازی کرد و تنها یک ضربه، یک پیاده روی و هیچ پیاده روی را از دست داد. این تیم در سال 2008 به نقره ای برنده شد، پس از آن ورزش از المپیک حذف شد. فینچ، که همچنین برای Bandits شیکاگو و در سال 2010 بازنشسته شد، برای تساوی مجدد او لابی کرد و در سال 2020 بازی های المپیک در توکیو برگزار می شود.

Finch اولین بازیکن سیبلبل در تاریخ "رقص" خواهد بود. دیوید راس، دوبار قهرمان جهان، نخستین بازیکن بیس بال بود که در "رقص" رقابت می کرد و در فصل 24 به پایان رسید.

نمایش کامل "رقص با ستاره ها: ورزشکاران" در روز جمعه، 13 آوریل در "صبح بخیر آمریکا" پخش خواهد شد. نمایشگاه دوشنبه، 30 آوریل در 8/7 در ABC نمایش داده می شود.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.


[ بازدید : 496 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]