شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

کلاهبرداری آلفا دیزاین alfadesign.ir

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین alfadesign.ir

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین

دوستان سایت آلفا دیزاین که مثلا کار طراحی و گرافیکی میکند یک کلاهبردار تمام عیار است و با ارائه نممونه کارهای قلابی و حرف های گول زننده از مشتریان اخاذی میکند ، مثلا می گوید اگر از لوگو، بنر و یا طراحی که برای شما زدم خودشتان نیامد میتوانید پولتان را پس بگیرید .در آخر یک طرح کپی و قلابی را تحویل می دهد و وقتی هم مشتری اعتراض می کند که این طرح کپی است و پول من را پس بده بدون هیچ دلیلی مشتری را در تلگرام بلاک می کند .

این سایت ایشون هست که اگر دقت کنید با همین آیدی که داخل سایت هست در تلگرام پشتیبانی می کند و جواب میدهد اما وقتی که کارش با شما تمام می شود و سرتان کلاه میگذارد مثل همین کاری که با من و چندتا از دوستان دیگر نیز کرده است شما را بلاک کرده و ادعا می کند که سایت مال اون نیست و سایت رو به شخص دیگری فروخته است و فکر می کند که مردم هم مثل خودش خر هستند .

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین

این چت من با این آدم کلاهبردار است که همانطور که مشاهده می کنید در چت نیز معلوم است قبل از گرفتن پول می گوید اگه خوشتان نیامد پس میدم اما بعد از پایان کار با توجه به اعتراض من می گوید ویرایش میکنم اما بجای ویرایش کردن من را بلاک می کند .

توجه : تمام طرحها داحل این سایت قلابی است و مواظب باشید شما نیز مثل من گول این آدم شرور و حرام خور را نخورید.

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین alfadesign.ir


کانال تلگرام زنبوردارن و گروه تلگرام مشاوره زنبور عسل

سوپرگروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران

لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g می باشد . با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداران ایران جوین شوید . لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران جوین شوید .

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی گروه زنبورداری
قوانین گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری در تلگرام مشخص و واضح هست. دوستان گرامی لطفا در چهارچوب قوانین پیام یا سوال خود در زمینه زنبور و رنیورداری را ارسال نمایند. هر کدام از اعضای گروه می توانند نظر خود را نسبت به سوالات زنبورداری مطرح شده بیان کنند. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مطلق نیست و ممکن است در شرایط های مختلف تغییر کند. بهتر است از صحبت های حاشیه ای و بدون داشتن پشتوانه علمی و منطق زنبورداری خودداری کنید.

هدف گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری و زنبور عسل ایران:

پرسش و پاسخ در مورد مشکلات مرتبط با حوزه زنبور و زنبورداری
پرسش و پاسخ در مورد مباحث آموزشی مختلف زنبور مرتبط با این موضوع
پرسش و پاسخ در مورد رشته های دانشگاهی زنبور عسل


قوانین گروه متخصصان زنبورداری و زنبور عسل ایران:

طبق قوانین گروه پرسش و پاسخ زنبورداری، ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه به هر شکلی ممنوع هست و در صورت مشاهده، پیام مربوطه پاک خواهد شد و در صورت تکرار شخص خاطی بلاک خواهد شد. هدف جلوگیری از تبلیغات در گروه تلگرامی، ایجاد ارامش روحی و روانی در گروه است. همانطور که میدانید مدیریت گروه های تلگرامی از کانالهای تلگرامی دشوار تر است به همین دلیل از شما دوستان واقعا سپاسگزاریم که به قوانین احترام می گذارید. البته آن دسته از عزیزانی که مدیریت کانالها و گروههای تخصصی زنبورداری در تلگرام را بر عهده دارند و قصد تبادل لینک دارند می توانند با ادمین گروه و کانال گروه پال نت هماهنگ کنند و بنا به برنامه ریزی صورت گرفته متن آموزشی و یا پست تبلیغی آموزشی شان را در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ زنبورداری به اشتراک بگذاریم.


درباره سوال و جواب آنلاین تلگرامی در گروه زنبورداری:

خواهشمندیم که کاربران محترم گروه رفع مشکلات زنبورداری در تلگرام مشکلات و سوالات شان را صرفا در زمینه زنبورداری مطرح نمایند اما چنانچه بعد دریافت کلیات جواب نیاز به ادامه سوال و جواب و طولانی شدن موضوع بود، برای شلوغ نشدن و سرنرفتن حوصله همه عزیزان، جزئیات سوال زنبورداری خود را در پیام خصوصی از هم بپرسید و در نهایت هم نتیجه نهایی رفع مشکل و راه حل پایانی حل مسئله زنبورداری خود را در سوپر گروه حل مشکلات زنبورداری به اشتراک بگذارید. مکالمات و چت هایی که طولانی بوده و یا با اهداف گروه رفع مشکلات زنبورداری تلگرام همسو نبوده بعد از به نتیجه رسیدن پاک خواهند شد.

جهت عضویت در گروه روی لینک کلیک کنید

https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g

همچنین کانال زنبور عسل ایران

https://t.me/zanborasalir

نقد تما عیار فیلم عرق سرد

نقدی بر فیلم سینمایی عرق سرد

عرق سرد زمین گرم ، عرق سرد ظاهرا ایده فیلمنامه اش را از اتفاقی مستند که برای یکی از زن های تیم ملی فوتسال ایران افتاده ، به عاریه گرفته خبری که در مقطعی در صدر لیست اخبار فضای مجازی و واقعی بود و نهایتن با رضایت همسر فوتسالیست مورد نظر برای طلاق و خروج از کشور حل و فصل و ختم به خیر شد .

عرق سرد در کارنامه فیلمسازش قدمی هر چند کوتاه به جلو به نظر می رسد ، فیلمی روان و ساده با موضوعی اجتماعی و ملتهب ، فیلم اما به لحاظ فلسفه ساخت نهایتا نمی تواند رعایت انصاف را به جا آورد و به اثری فمینیستی با لایه های ضد مرد تبدیل می شود و در این بین ارائه تصویری سنتی و با قالبهای کلیشه ای و ریا کارانه و شبه مذهبی برای کاراکتر یاسر شاه حسینی با بازی امیر جدیدی که اتفاقا همچون خبر مستندش خود یکی از مجریان موفق برنامه ای ورزشی در صدا و سیماست (با ذکر این مهم که نوع پوشش و چهره پردازی و گفتارش بیشتر به مجری برنامه های مذهبی سیما شبیه است تا برنامه ای اجتماعی و ورزشی) به دام بی انصافی و یکسویه نگری می افتد ، جاییکه عرق سرد در بسط و گسترش داستان ملتهب و معرفی پرسوناژهایش به هیچ عنوان خود را ملزم به نزدیک شدن به یاسر شاه حسینی نکرده و از او تصویری کاریکاتورگونه ، حریص و مریض جنسی ارائه می دهد و تا انتهای فیلم از هر کاری برای نشان دادن مظلومیت و حق به جانب بودن افروز اردستانی با بازی باران کوثری ، فروگذار نمی کند که اوج این نگاه و تفکر را در سکانس بازگشت افروز به خانه و نگاهها و دیالوگ های اروتیک و بیمارگونه شوهرش اشاره کرد .

عدم شخصیت پردازی مناسب فیلم و درگیر سانتی مانتالیسم لحظه ای شدن فیلمساز در سرتاسر عرق سرد موج می زند ، جاییکه حتی کمترین انتظار مخاطب برای شناسایی بیشتر روابط موجود بین آدمها (مثلا ارتباط بین دو دوست و همخانه دختر که در جاهایی می توانست گره گشای علت اختلاف بین افروز و یاسر شود) و منافع و عکس العملهایشان عقیم و بی پاسخ باقی می ماند و تلاش های مرد برای نگه داشتن زن و زندگی اش تنها با سادیسم مقطعی اش برای گرفتن حکم ممنوع الخروجی همسرش (که به جز یک دوست؛ هیچ فامیل و برادر و خواهری ندارد) سیاه و هیستریک نمایش داده می شود . از اتفاق های خوب تجربه آخر بیرقی می توان به بازی روان بازیگران و تفاوت در لحن و بیان امیر جدیدی و بازیگری به اندازه باران کوثری و حضور لیلی رشیدی و سحر دولتشاهی در نقش های متفاوت اشاره کرد ، فیلم می توانست با تمرکز و زحمت بیشتر در صحنه های ابتدایی مسابقه فوتسال بین ایران و تایلند و مهمتر از همه اینها بارعایت جانب انصاف و پرداخت مناسب دلایل حرکات و رفتارهای بی منطق یاسر گیراتر و دوست داشتنی تر شود و انقدر در سطح و به اندازه اخبار زردی که خیلی وقتها با موج سواری آدم زرنگها در جامعه بیمار امروز همراه می شود باقی نماند و به فیلمی ماندگار منصف و اتفاقا در رعایت حقوق زنان تبدیل گردد .

منبع : دانلود فیلم

انواع صفحه فرود landing pag + توضیحات کامل

انواع صفحه فرود (landing page)

اختصاصی

در صفحه فرود اختصاصی معمولا از منو و navigation استفاده نمیشه و تمرکز اصلی روی فراخوان عمل (Call to action) هست که این فراخوان میتونه پر کردن یه فرم، دانلود کاتالوگ، ثبت نام و یا خرید محصول باشه. از بین سه دسته بندی لندینگ پیجی که تو این مقاله معرفی شد بدون شک محبوب ترین و اثرگذارترینش صفحه فرود اختصاصی هست که در کمپین های ppc (تبلیغات کلیکی مانند ادوردز)، کمپین های سئو و… مورد استفاده قرار میگیره.

ویژگی و اصول طراحی صفحه فرود اختصاصی عبارت است از :

در این نوع صفحه فرود تمرکز اصلی روی یک عمل تبدیل (conversion action) خاص هست.

نسبت به بقیه صفحات کمترین حواس پرتی رو داره .

فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری به ساده ترین شکل ممکن طراحی میشه.

بسیار هدفمند هست و برای مخاطبان هدف طراحی میشه.

صول طراحی صفحه فرود

صفحه فرود اختصاصی معمولا به دو دسته تقسیم میشه :

صفحه فرود Lead gen

با ارزش ترین اطلاعاتی که در صفحه فرود lead gen از بازدیدکننده میتونیم بگیریم ایمیل و یا شماره تلفنشون هست که به ما این اجازه رو میدن که از این طریق باهاشون در ارتباط باشیم و بتونیم از طریق بازاریابی به مشتری تبدیلشون کنیم. شرکتی که من توش کار میکنم مدل کسب و کارش lead gen هست و ما به همین روش ضروریترین اطلاعاتی که نیاز هست رو از بازدیدکننده میگیریم تا باهاش ارتباط برقرار کنیم. گرفتن اطلاعات بازدیدکننده در عوض دانلود یه کتاب الکترونیکی و… میتونه راه خوبی برای برقراری ارتباط و در نهایت تبدیل اون بازدیدکننده به مشتری باشه اما برای همه کاربردی نیست. مثلا ما تو صفحات فرودمون در رابطه با خدماتی که ارائه میکنیم اطلاعاتی رو به مشتری میدیم و سعی میکنیم اعتمادش رو جلب کنیم و بعد ازش میخوایم که اگر به خدمات ما نیاز/علاقه داره اطلاعاتش رو توی فرم وارد کنه تا ما در سریعترین زمان ممکن باهاش تماس بگیریم.

ما در عوض این موارد میتونیم از مشتری اطلاعات (مثل ایمیل، شماره تلفن و…) بخوایم :

دانلود کتاب الکترونیک، مقاله آموزشی و بقیه مواردی که مرتبط با بازاریابی محتوا هست.

اشتراک خبرنامه، وبلاگ و

ثبت نام جهت دسترسی به دوره های آموزشی انلاین، وبینارها و

درخواست مشاوره

درخواست ارائه خدمات به صورت آفلاین

صفحه فرود­ Click-through

در لندینگ پیج click-through برخلاف لندینگ پیج lead gen فرمی وجود نداره و در عوض هدف متقاعد کردن بازدیدکننده برای بازدید صفحه دیگه ای هست که در واقع تبدیل (conversion) در اون اتفاق میوفته. معمولا صفحه فرود click-through در فروشگاه های اینترنتی مورد استفاده قرار میگیره تا از این طریق بازدیدکننده با محصول آشنا بشه و اشتیاق و علاقه ای جهت خرید اون محصول پیدا کنه و در نهایت بر روی دکمه ای که در صفحه به عنوان عمل تبدیل(conversion action) وجود داره کلیک کنه تا خرید رو انجام بده.

صفحه فرود click-through برای این موارد کارایی داره :

خرید اینترنتی (با هدایت بازدیدکنندگان به سبد خرید)

ثبت نام برای مشاهده دمو و استفاده آزمایشی از خدمات

دانلود کاتالوگ و یا خلاصه ای از یک کتاب

نویسنده مطلب : مهراد بابایی

دانلود فیلم سونامی 1080

دانلود فیلم سونامی با همه کیفیت ها و به صورت مستقیم + بازیگران سومانی

دانلود فیلم سونامی

درباره فیلم سینمایی سونامی

همه ی ما رسول صدرعاملی را میشناسیم ، فیلمنامه نویس و کارگردان بزرگی که با ساخت فیلم های زیبا و بیادمادنی چایگاه ویژه ای در دل مردم باز کرد . از جمله فیلم گل های داوودی ، من ترانه پانزده سال دارم و امسال هم فیلم سال دوم دانشکده من را برای اکران دارد . این همه گفتم تا بریم سر اصل ماجرا ، میلاد صدرعاملی که میخواهد جا پای پدر بزارد و امسال قرار است اولین فیلم سینمایی بلندش را با عنوان “سونامی” بسازد . فیلم سونامی که اولین سینمایی بلند میلاد صدرعاملی با نویسندگی مشترک میلاد صدرعاملی و علی اصغری و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی محسوب می شود پس از صدور پروانه ساخت فیلم ، انتخاب عوامل پشت صحنه فیلم ، بازیگران فیلم و لوکینش های محل فیلمرداری به زودی کلید میخورد . طبق خبرهای رسیده بهرام رادان به عنوان یکی از بازیگران اصای فیلم سومانی در جدیدترین ساخته میلاد صدرعاملی نقش آفرینی خواهد کرد . بهرام رادان بعد بازی در فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی به گروه سونامی با کارگردانی میلاد صدرعاملی بپیوند . به زودی لینک دانلود فیلم جدید سونامی در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی سونامی

بهرام رادان ، مهرداد صدیقیان ، محمدرضا غفاری ، رعنا آزادی ور ، علیرضا شجاع نورى ، فرشته حسینى ، علیرضا ورزنده ، امیرمهدى ژوله هستند .

داستان فیلم سینمایی سونامی

داستان فیلم سونامی مضمونی ورزشی – اجتماعی دارد و به موضوع چالش های رقابتی ورزشکاران می پردازد .در واقع سونامی روایتگر داستان زندگی یک تکواندوکار است که با اتفاقات و حواشی های مختلفی در زندگی اش رو به رو می شود .

اخبار جدید فیلم سینمایی سونامی

– فیلم سینمایی سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی و با تهیه کنندگی رسول رصدعاملی پس از انتخاب عوامل فیلم در سال 1397 کلید می خورد . انتظار می رود با توجه به مضمون خاص این فیلم ، سومانی یکی از فیلم های پرفروش یاشد .

– برانکو سونامی را کلید زد . فیلمبرداری ساخته بلند میلاد صدرعاملی که از چهار روز پیش شروع شده است ، با حضور سرمربی تیم پرسپولیس تهران و رضا چلنگر آغاز شد . پلان اول فیلم بلند میلاد صدرعاملی با بازی مهرداد صدیقیان و فرشته حسینی فیلمبرداری شد و برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم باشگاه پرسپولیس تهران این پلان از فیلم سونمی را کات داد .

عوامل فیلم سینمایی سونامی

تهیه کننده : رسول رصدعاملی

کارگردان : میلاد صدرعاملی

نویسنده : على اصغرى ، میلاد صدرعاملى

مدیر فیلمبردارى: پیمان شادمانفر

تدوین: بهرام دهقانی

طراح چهره پردازى: عباس عباسى

طراح صحنه: امیرحسین حداد

طراح لباس: غزاله معتمد

منشی صحنه : غزل رشیدی

عکاس: نوشین جعفرى

تصاویر فیلم سونامی

دانلود فیلم سونامی

دانلود فیلم ایرانی سونامی

لینک های دانلود فیلم ایرانی سونامی پس از عرضه سراسری در سایت دانلود فیلم قرار خواهیم داد .

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها

دانلود سریال سرباز

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها با کیفیت خوب + تصاویر

دانلود سریال سرباز

درباره سریال تلویزیونی سرباز

حمید نعمت الله که شخصیتی دوست داشتنی و مهربان دارد باعث شد تا فلش بکی بزنیم به کارنامه ی هنری این کارگردان و نویسنده معروف سینما و تلویزیون ایران .از کار آخر نعمت الله عزیز شروع می کنیم . فیلم رگ خواب به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله که درامی عاشقانه و تلخ دارد که با پرداخت به یک موضوع جالب و خاص که ببنیده را مجبور می کند این فیلم را تماشا کند . حمید نعمت الله تبحر خاصی در یافتن موضوعات خاص و جالب دارد . سریال سرباز جدیدترین پروژه ای است که حمید نعمت الله به همراه هادی مقدم دوست نگارش این فیلم را انجام می دهند و قرار است که سریال سریاز به کارگردانی هادی مقدم دوست با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش از تلویزیون ساخته شود . در واقع سازندگان سریال وضعیت سفید دورهم جمع شده اند تا سریال جدیدی با عنوان “سرباز” را بسازند . سریال سرباز که در مرحله نگارش قرار دارد ، پس از پایان نگارش و بعد از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بایگران سریال و لوکیشن های محل تصویربرداری ، پروژه سرباز را در 40 قسمت 40 دقیقه ای کلید بزنند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سرباز با عنوان دانلود سریال ایرانی سرباز در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سرباز

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سرباز

داستان سرباز مضمونی اجتماعی-عاشقانه دارد و روایت گر زندگی یک پزشک وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا به همراه هم خدمتی های یحیی را در دورن خدمت سریازی شان به تصویر می کشد و در خلاصه داستان سریال آمده : در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع ، شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سرباز

نگارش سریال سرباز توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم به پایان رسیده و قرار است که به زودی تصویر برداری این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی شروع شود .

عوامل سریال تلویزیونی سرباز

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

کارگردان : هادی مقدم دوست

نویسنده : حمید نعمت الله – هادی مقدم دوست

تعداد قسمت ها : چهل قسمت چهل و پنج دقیقه ای

دانلود سریال سرباز

لینک دانلود سریال سرباز پا پس از تولید سریال تلویزیونی سرباز در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

دانلود سریال سنگ پا

دانلود سریال سنگ پا

دانلود سریال سنگ پا همه قسمت ها به صورت کامل + تصاویر

دانلود سریال سنگ پا

درباره سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال معروف و مشهور پایتخت دنبال سوژه جدیدی رفتند . احتمالا شما هم مثل من از ببیندگان سریال پایتخت بودید ، سریالی که در 5 فصل ساخته شد و هر فصل از سریال پایتخت به یک موضوع جالب و خاص از جامعه ما اشاره می کرد . اما فصل پنجم این سریال کمی متفاوت بود و به موضع امنیت و بحث داعش پرداخته بود ، سریالی که اویل با شادی شروع شد و آخرش جنگ با داعش تمام شد که البته حواشب زیادی به همراه داشت . سیروس مقدم هم در ادامه گفت : اگر قصه خوب داشته باشیم فصل ششم سریال پایتخت را نیز می سازیم . خب زیاد در مورد سریال پایتخت حرف زدیم سر داستان اصلی . به نظر می رسد که گروه سازندگان پایتخت در حال تدارک سریال جدیدی با عنوان “سنگ پا” هستند .

سنگ پا با طرحی اولیه محسن تنابنده به نویسندگی خشایار الوند و با کارگردانی سیروس مقدم در مرحله نگارش است و پس از پایان نگارش ، سازندگان پس از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران سریال سنگ و انتخاب لوکیشین های محل تصویربرداری ، اقدام به ساخت سریال می کنند . ساخت این سریال کمی سخت تر و دشوارتر از پایتخت خواهد بود و یکی از سختی هاش این است که باید یک نفر در نقش هفت نفر بازی کند ، یعنی هفت قصه جدا را در یک شرایط کاملا متفاوت باید بازی کند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سنگ پا با عنوان دانلود سریال ایرانی سنگ پا در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سنگ پا

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سنگ پا

داستان سریال سنگ پا به نوعی خاص است ، در واقع سنگ پا قصه ی موجودات ماورایی را به تصویر می کشد و غیرمستقیم به این موضوع می پردازد و به انسان هایی رو اشاره می کند که از طریق یک سنگ پا وارد دنیایی جدیدی می شوند .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سنگ پا

عوامل سریال تلویزیونی سنگ پا

تهیه کننده : الهام غفوری

کارگردان : سیروس مقدم

نویسنده : محسن تنابنده – خشایار الوند

تعداد قسمت ها :

دانلود سریال سنگ پا

لینک دانلود سریال سنگ پا پس از تولید سریال تلویزیونی سنگ پا در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

دانلود رایگان فیلم طلا

دانلود فیلم طلا

دانلود فیلم طلا با کیفیت های متفاوت همراه تصاویر فیلم سینمایی طلا

دانلود فیلم طلا

درباره فیلم سینمایی طلا

پرویز شهبازی کارگردان مطرح ایرانی به زودی هفتمین فیلم سینمایی بلندش را جلوی دوریین فیلمبرداریش می برد . جدیدترین ساخته پرویز شهبازی با عنوان “طلا” به تهیه کنندگی مشترک محمد شایسته و رامبد جوان پس از دریات مجوز ساخت فیلم ، پیش تولیدش شرع شده است و پس از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بازیگران فیلم طلا و انتخاب لوکیشن های محل فیلمبرداری ، ساخت فیلم از از اوایل خردادماه امسال شروع می شود . به نظر می رسد که طلا یک فیلم سینمایی پربازیگر باشد .

رامبد جوان و محمد شایسته که در این فیلم مشترکا به عنوان تهیه کننده حضور دارند و فعالیت می کنند ، مدتی پیش با همکاری یکدیگر که محمد شایسته با عنوان تهیه کننده و رامبد جوان با عنوان کارگردان فیلمبرداری قانون مورفی را که فیلم تقریبا پربازیگری بود به پایان رساندند . به زودی لینک دانلود فیلم جدید طلا با عنوان دانلود فیلم ایرانی طلا در همین پست قرار می گیرد

بازیگران فیلم سینمایی طلا

به زودی

داستان فیلم سینمایی طلا

داستان فیلم طلا مضمونی اجتماعی با رگه های کمدی دارد که در بستر فعلی جامعه امروز ما اتفاق می افتد .

اخبار جدید فیلم سینمایی طلا

– فیلمنامه طلا پس از پایان نگارش مجوز پروانه ساخت گرفت و به زودی پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران فیلم وارد مرحله جدید از فیلمبرداری می شود و احتمالا برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود .

عوامل فیلم سینمایی طلا

تهیه کننده : رامبد جوان – محمد شایسته

کارگردان : پرویز شهبازی

نویسنده :

دانلود فیلم طلا

لینک دانلود فیلم ایرانی طلا پس از اکران فیلم سینمایی طلا در سایت دانلود فیلم جدید قرار خواهیم داد .

دانلود سریال شرایط خاص تمام قسمت ها

دانلود سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص با داستان و تصاویر بازیگران سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص

درباره سریال تلویزیونی شرایط خاص

وحید امیرخانی امسال ، سال پرکاری داشت . از فیلم بلندش بنام شاه کش که با بازی مهناز افشار و هادی حجازی فرد تا ساخت یک سریال جدید کمدی که به عنوان اولین کارش در حوزه سریال سازی آن هم در تلویزیون بود را باید نام ببریم . سریال شرایط خاص به نویسندگی حسین تراب‌ نژاد با کارگردانی وحید امیرخانی ( به عنوان اولین کارش در تلویزیون) و تهیه‌ کنندگی سید مرتضی فاطمی پس از صدور پروانه ساخت این سریال و انتخاب عوامل پشت دوربین سریال ، بازیگران شرایط خاص و انتخاب لوکیشن های محل تصویربرداری این سریال که در سکوت خبری انجام شده یود ، در هفته آتی با حضور تمام عوامل مجموعه شرایط خاص کلید می خورد .

این سریال اولین کار تلویزیونی وحید امیرخانی می باشد و باتوجه به اینکه وحید امیرخانی در سینما با دو فیلم درمدت معلوم که فروش خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت و فیلم دیگرش بنام شاه کش که به زودی اکران خواهد شد ، سریال جدید وحید امیرخانی هم پیش بینی می شود با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو شود . به زودی لینک دانلود سریال جدید شرایط خاص با عنوان دانلود سریال ایرانی شرایط خاص در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی شرایط خاص

کامبیز دیرباز ، بهرام افشاری ، پروانه معصومی ، نادر سلیمانی ، شهره سلطانی ، کاظم سیاحی ، مریم سعادت هستند .

داستان سریال تلویزیونی شرایط خاص

داستان سریال شرایط خاص مضمونی کمدی و اجتماعی دارد که در بستر جامعه امروز اتفاق می افتد و نگاه کوتاهی هم به دفاع مقدس می اندازد . کلاف های رنگی ، شرایط خاص شد . تهیه کننده سریال کلاف های رنگی از تغییر نام این سریال خبر داد و گفت : نام این سریال به شرایط خاص تغییر نام داده و هم اکنون در لوکیشن های مختلف در تهران و اطراف آن در حال تصویربرداری است .

اخبار جدید سریال تلویزیونی شرایط خاص

پیش تولید سریال ایرانی شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌ کنندگی سید مرتضی فاطمی در سکوت خبری انجام شد و سریال در هفته آینده کلید میخورد .

تهیه کننده : سید مرتضی فاطمی

نویسنده : حسین تراب‌ نژاد

دانلود سریال شرایط خاص

لینک دانلود سریال شرایط خاص پس از تولید سریال تلویزیونی شرایط خاص در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم مستقیم و با کیفیت بالا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم با کیفیت های متوسط خوب و بالا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

درباره فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

همه ی ما شهید بهشتی را می شناسیم ، از جمله شخصیت های مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی است که در طول سالهای فعالیتش در سمت های مهم کارهای مهمی انجام داد و در سال 1360 در اثر انفجار دفتر محل کارش به شهادت رسید . فیلم بیتا منیژه و اعظم عنوان جدیدترین اثر سازمان سینمایی حوزه هنری است که قرار است به زندگی این بزرگوار بپردازد . این فیلم هم اکنون در مرحله نگارش است و پس از پایان نگارش ، فیلمنامه ببه شورای پروانه ساخت ارائه می شد تا پس از دریافت پروانه ساخت ، عوامل پشت صحنه فیلم ، بازیگران فیلم و انتخاب لوکیشن های محل فیلبرداری ، ساخت فیلم بیتا منیژه و اعظم از اوایل سال آینده کلید میخورد .

لینک دانلود فیلم جدید بیتا منیژه و اعظم با عنوان دانلود فیلم ایرانی بیتا منیژه و اعظم در همین پست از سایت قرار می گیرد .

بازیگران فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

به زودی

داستان فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

داستان فیلم بیتا منیژه و اعظم با مضمون سیاسی – اجتماعی زندگی و شخصیت شهید سید محمد بهشتی از افراد مشهور و تاثیرگذار کشورمان را روایت کند .

اخبار جدید فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

– نگارش فیلمنامه بیتا منیژه و اعظم به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله بازنویسی مجدد قرار دارد تا پس از آن فیلمنامه برای ساخت و مجوزهای لازم به شورای پروانه ساخت ارائه شود . محمدرضا شفیعی به عنوان تهیه کننده فیلم اعلام شده است و به زودی کارگردان و عوامل فیلم نیز اعلام خواهند شد .

عوامل فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

کارگردان : –

نویسنده : –

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

لینک دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم پس از اکران فیلم سینمایی بیتا منیژه و اعظم در سایت دانلود فیلم جدید قرار خواهیم داد .

12345678910
last