دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:34
زیبا

دانلود سریال سرباز

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها با کیفیت خوب + تصاویر

دانلود سریال سرباز

درباره سریال تلویزیونی سرباز

حمید نعمت الله که شخصیتی دوست داشتنی و مهربان دارد باعث شد تا فلش بکی بزنیم به کارنامه ی هنری این کارگردان و نویسنده معروف سینما و تلویزیون ایران .از کار آخر نعمت الله عزیز شروع می کنیم . فیلم رگ خواب به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله که درامی عاشقانه و تلخ دارد که با پرداخت به یک موضوع جالب و خاص که ببنیده را مجبور می کند این فیلم را تماشا کند . حمید نعمت الله تبحر خاصی در یافتن موضوعات خاص و جالب دارد . سریال سرباز جدیدترین پروژه ای است که حمید نعمت الله به همراه هادی مقدم دوست نگارش این فیلم را انجام می دهند و قرار است که سریال سریاز به کارگردانی هادی مقدم دوست با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش از تلویزیون ساخته شود . در واقع سازندگان سریال وضعیت سفید دورهم جمع شده اند تا سریال جدیدی با عنوان “سرباز” را بسازند . سریال سرباز که در مرحله نگارش قرار دارد ، پس از پایان نگارش و بعد از انتخاب عوامل پشت دوربین ، بایگران سریال و لوکیشن های محل تصویربرداری ، پروژه سرباز را در 40 قسمت 40 دقیقه ای کلید بزنند . به زودی لینک دانلود سریال جدید سرباز با عنوان دانلود سریال ایرانی سرباز در همین پست قرار می گیرد .

بازیگران سریال تلویزیونی سرباز

به زودی

داستان سریال تلویزیونی سرباز

داستان سرباز مضمونی اجتماعی-عاشقانه دارد و روایت گر زندگی یک پزشک وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا به همراه هم خدمتی های یحیی را در دورن خدمت سریازی شان به تصویر می کشد و در خلاصه داستان سریال آمده : در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع ، شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع .

اخبار جدید سریال تلویزیونی سرباز

نگارش سریال سرباز توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم به پایان رسیده و قرار است که به زودی تصویر برداری این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی شروع شود .

عوامل سریال تلویزیونی سرباز

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

کارگردان : هادی مقدم دوست

نویسنده : حمید نعمت الله – هادی مقدم دوست

تعداد قسمت ها : چهل قسمت چهل و پنج دقیقه ای

دانلود سریال سرباز

لینک دانلود سریال سرباز پا پس از تولید سریال تلویزیونی سرباز در سایت دانلود سریال جدید قرار خواهیم داد .


[ بازدید : 1034 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]