سنندج کامبربچ بازیگر فیلم کودک در زمان بدنبال جایزه امی برای سربال شرلوک

شنبه 18 فروردين 1397
1:40
زیبا

سنندج کامبربچ بازیگر فیلم کودک در زمان می تواند برای سریال شرلوک جایزه امی را ببرد ؟

شرلوک کومبربچ در روز 1 آوریل به کارگردانی PBS باز میگردد. با این حال، او نقش شرلوک را بازی نمیکند؛ نقش او برای امی در سال 2014 میلادی است. او به جای اقتباس تحسین برانگیز پرفروش 1987 یان مک یوان "کودک در زمان" است. McEwan نیز "ختنه" را نوشت، که به فیلم 2007 برنده جایزه اسکار اقتباس شده بود که کار Cumberbatch را آغاز کرد. در این فیلم جدید، که او به بررسی تجسس عجیب و غریب تبدیل شده است، او بازی استفان لوئیس، نویسنده کودک که ازدواج با از دست دادن دخترش غم انگیز است.

این یک پروژه هیجان انگیز برای بازیگر است که به راحتی اعتراف می کند: "من رمان سال ها پیش را خوانده ام و با من باقی ماند: عمیق، زیبا و بسیار متحرک. فقط ایان مک یوان می تواند در مورد از دست دادن با چنین صادقانه سخن بگوید ". و او فقط در مورد شرکای خود مشتاق است. "ما بسیار هیجان داریم که سازگاری ظریف و درخشان با استفان بچارد داشته باشیم و در جولیان فرینو ما یک مدیر فوق العاده داریم که حقیقت عاطفی را ارائه می دهد."

پدریچ مرووز را در 12 دسامبر به تماشای معجزه ی کمدی بپردازید

اعتبار بچارد شامل BAFTA نامزد دریافت کرایه تلویزیون "خانه صدام" (2008) "پنج دختران" (2010) و "Stolen" (2011)، در حالی که Farino چهار بار نامزد Emmy برای "Entourage" است - یک بار برای بهترین کمدی سری و سه بار برای بهترین کمدی کارگردانی.

Cumberbatch یکی از Emmy (2014) برای نشان دادن سه نامزد خود به عنوان بهترین فیلم / مینی بازیگر برای نقش او در "شرلوک" است. او در سال 2013 یکی دیگر از پیشنهاد های امی را در این رده برای یک سازگاری ادبی دیگر در بریتانیا، "End of the Ride"، به دست آورد. آیا او در سال جاری برای "کودک در زمان" نامزد خواهد شد؟

پیش بینی نامزدها و برندگان امی؛ آنها را تا ژوئیه 12 تغییر دهید

مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

[ بازدید : 505 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]