دانلود فصل هشتم داستان ترسناک امریکایی

دوشنبه 6 فروردين 1397
19:31
زیبا

بازگشت کتی بیتس به فصل هشتم سریال داستان ترسناک امریکایی

Kathy Bates returns to ‘American Horror Story’

کتی بیتس، به "داستان ترسناک آمریکایی" خوش آمدید! هنگامی که سری اسطوره ای FX در پاییز فصل هشت برگزار می شود، بازیگر برنده جایزه در کنار همتایان خود، سارا پلسون و اوان پترز، تولید کننده، رایان مورفی، سرگرمی هفتگی را تایید می کند. این نشان می دهد که فصل پنجم بیتس در AHS پس از "Coven"، "نمایش عجیب و غریب"، "هتل" و "Roanoke." بیتس در سال گذشته "فرقه" ستاره نیست، چرا که او در غیر این صورت بر روی "Disjointed" Netflix اشغال شده است. کمدی که از آن زمان لغو شده است. برای جلب بازگشت بیتس به "AHS"، ما می خواهیم بدانیم که شخصیت سابق شما فکر می کند بهترین او تا کنون است. در حال حاضر در نظرسنجی زیر در حال رای گیری هستید.

"داستان ترسناک آمریکا: کوهن" (فصل 3)
برای اولین بار در این نمایشگاه، بیتس یک Emmy را برای بازی مادام دلفین LaLaurie از دست داد. در طی 13 جلسه "کوهن"، لا لاوری دخترانش را شکنجه داد، خون تازه ای به چهره اش وارد کرد، مینهورن زندگی خود را به وجود آورد، مبارزه کرد و از سرباز زامبی ها سرازیر شد. اما از آنجایی که او جاودانه بود، حتی از بین بردن او نمی توانست او را بکشد.

"داستان ترسناک آمریکایی: نمایش عجایب" (فصل 4)
بیتس Ethel Darling را در نمایش "عجایب" به تصویر می کشد، در غیر این صورت به عنوان خانم ریشو شناخته می شود. اوهل در اوایل فصل زمانی که سیروز کبد تشخیص داده شده بود و فقط ماهها زندگی میکرد ضربه ای عاطفی داشت. او در روزهای آخر تلاش کرد تا با شوهر سابق خود (مایکل چیکلس) و پسر (ایوان پترس) کار کند، اما در طول مبارزه با مالک کارناوال مسافرتی (جسیکا لانگه) جان خود را از دست داد.


"داستان ترسناک آمریکایی: هتل" (فصل 5)
بیتس، مدیر ارشد هتل کورتز، مجبور شد تا مناظر را به عنوان یک زن که ازدواج کرده بود ازدواج کند (مت بومر) یک خون آشام بود. چندین دهه بعد، پس از اینکه Donovan همچنان رد او را بر عهده داشت، Iris سعی کرد خودکشی کند. با این حال، دونووان برای او آماده نبود و مادرش را به یک خون آشام تبدیل کرد. در ابتدا Iris از قتل رد شد، اما به زودی طبیعت حیوانات او را پس از آنکه از لحاظ جسمی بیمار شد، پذیرفت.

"داستان ترسناک آمریکا: Roanoke" (فصل 6)
بیتس اساسا دو شخصیت را در "Roanoke" بازی کرد: یک بازیگر زن به نام آگنس ماری وینستید و شخصیت مشهور آگنز، The Butcher. در نمایش در داخل نمایش، Butcher ترکان ساکنان خانه نیوانگلند را با انجام قتل های روحانی ترور کرد. و در "زندگی واقعی"، آگنس با شخصیت او خیلی وسواس داشت که به زودی متقاعد شد که او در واقع The Butcher بود.

مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی می کنید. در سال 2018، Emmy ها با همدیگه های هالیوود در فستیوال های تلویزیونی شرکت می کنند. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.


[ بازدید : 496 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]