کلاهبرداری آلفا دیزاین alfadesign.ir

چهارشنبه 27 تير 1397
21:47
زیبا

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین alfadesign.ir

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین

دوستان سایت آلفا دیزاین که مثلا کار طراحی و گرافیکی میکند یک کلاهبردار تمام عیار است و با ارائه نممونه کارهای قلابی و حرف های گول زننده از مشتریان اخاذی میکند ، مثلا می گوید اگر از لوگو، بنر و یا طراحی که برای شما زدم خودشتان نیامد میتوانید پولتان را پس بگیرید .در آخر یک طرح کپی و قلابی را تحویل می دهد و وقتی هم مشتری اعتراض می کند که این طرح کپی است و پول من را پس بده بدون هیچ دلیلی مشتری را در تلگرام بلاک می کند .

این سایت ایشون هست که اگر دقت کنید با همین آیدی که داخل سایت هست در تلگرام پشتیبانی می کند و جواب میدهد اما وقتی که کارش با شما تمام می شود و سرتان کلاه میگذارد مثل همین کاری که با من و چندتا از دوستان دیگر نیز کرده است شما را بلاک کرده و ادعا می کند که سایت مال اون نیست و سایت رو به شخص دیگری فروخته است و فکر می کند که مردم هم مثل خودش خر هستند .

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین

این چت من با این آدم کلاهبردار است که همانطور که مشاهده می کنید در چت نیز معلوم است قبل از گرفتن پول می گوید اگه خوشتان نیامد پس میدم اما بعد از پایان کار با توجه به اعتراض من می گوید ویرایش میکنم اما بجای ویرایش کردن من را بلاک می کند .

توجه : تمام طرحها داحل این سایت قلابی است و مواظب باشید شما نیز مثل من گول این آدم شرور و حرام خور را نخورید.

کلاهبرداری سایت آلفا دیزاین alfadesign.ir



[ بازدید : 1145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کانال تلگرام زنبوردارن و گروه تلگرام مشاوره زنبور عسل

شنبه 15 ارديبهشت 1397
15:49
زیبا

سوپرگروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران

لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری https://t.me/joinchat/CYbkNEWg-6hGDTiZzgGK1g می باشد . با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداران ایران جوین شوید . لینک جوین در گروه سوال آنلاین زنبورداری با لمس بر روی لینک تلگرامی می توانید به گروه تخصصی زنبورداری و زنبور عسل ایران جوین شوید .

سلام به شما دوستان و همراهان همیشگی گروه زنبورداری
قوانین گروه پرسش و پاسخ آنلاین زنبورداری در تلگرام مشخص و واضح هست. دوستان گرامی لطفا در چهارچوب قوانین پیام یا سوال خود در زمینه زنبور و رنیورداری را ارسال نمایند. هر کدام از اعضای گروه می توانند نظر خود را نسبت به سوالات زنبورداری مطرح شده بیان کنند. این نظرات شخصی است و به هیچ وجه مطلق نیست و ممکن است در شرایط های مختلف تغییر کند. بهتر است از صحبت های حاشیه ای و بدون داشتن پشتوانه علمی و منطق زنبورداری خودداری کنید.


[ بازدید : 1093 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نقد تما عیار فیلم عرق سرد

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
2:18
زیبا

نقدی بر فیلم سینمایی عرق سرد

عرق سرد زمین گرم ، عرق سرد ظاهرا ایده فیلمنامه اش را از اتفاقی مستند که برای یکی از زن های تیم ملی فوتسال ایران افتاده ، به عاریه گرفته خبری که در مقطعی در صدر لیست اخبار فضای مجازی و واقعی بود و نهایتن با رضایت همسر فوتسالیست مورد نظر برای طلاق و خروج از کشور حل و فصل و ختم به خیر شد .

عرق سرد در کارنامه فیلمسازش قدمی هر چند کوتاه به جلو به نظر می رسد ، فیلمی روان و ساده با موضوعی اجتماعی و ملتهب ، فیلم اما به لحاظ فلسفه ساخت نهایتا نمی تواند رعایت انصاف را به جا آورد و به اثری فمینیستی با لایه های ضد مرد تبدیل می شود و در این بین ارائه تصویری سنتی و با قالبهای کلیشه ای و ریا کارانه و شبه مذهبی برای کاراکتر یاسر شاه حسینی با بازی امیر جدیدی که اتفاقا همچون خبر مستندش خود یکی از مجریان موفق برنامه ای ورزشی در صدا و سیماست (با ذکر این مهم که نوع پوشش و چهره پردازی و گفتارش بیشتر به مجری برنامه های مذهبی سیما شبیه است تا برنامه ای اجتماعی و ورزشی) به دام بی انصافی و یکسویه نگری می افتد ، جاییکه عرق سرد در بسط و گسترش داستان ملتهب و معرفی پرسوناژهایش به هیچ عنوان خود را ملزم به نزدیک شدن به یاسر شاه حسینی نکرده و از او تصویری کاریکاتورگونه ، حریص و مریض جنسی ارائه می دهد و تا انتهای فیلم از هر کاری برای نشان دادن مظلومیت و حق به جانب بودن افروز اردستانی با بازی باران کوثری ، فروگذار نمی کند که اوج این نگاه و تفکر را در سکانس بازگشت افروز به خانه و نگاهها و دیالوگ های اروتیک و بیمارگونه شوهرش اشاره کرد .

عدم شخصیت پردازی مناسب فیلم و درگیر سانتی مانتالیسم لحظه ای شدن فیلمساز در سرتاسر عرق سرد موج می زند ، جاییکه حتی کمترین انتظار مخاطب برای شناسایی بیشتر روابط موجود بین آدمها (مثلا ارتباط بین دو دوست و همخانه دختر که در جاهایی می توانست گره گشای علت اختلاف بین افروز و یاسر شود) و منافع و عکس العملهایشان عقیم و بی پاسخ باقی می ماند و تلاش های مرد برای نگه داشتن زن و زندگی اش تنها با سادیسم مقطعی اش برای گرفتن حکم ممنوع الخروجی همسرش (که به جز یک دوست؛ هیچ فامیل و برادر و خواهری ندارد) سیاه و هیستریک نمایش داده می شود . از اتفاق های خوب تجربه آخر بیرقی می توان به بازی روان بازیگران و تفاوت در لحن و بیان امیر جدیدی و بازیگری به اندازه باران کوثری و حضور لیلی رشیدی و سحر دولتشاهی در نقش های متفاوت اشاره کرد ، فیلم می توانست با تمرکز و زحمت بیشتر در صحنه های ابتدایی مسابقه فوتسال بین ایران و تایلند و مهمتر از همه اینها بارعایت جانب انصاف و پرداخت مناسب دلایل حرکات و رفتارهای بی منطق یاسر گیراتر و دوست داشتنی تر شود و انقدر در سطح و به اندازه اخبار زردی که خیلی وقتها با موج سواری آدم زرنگها در جامعه بیمار امروز همراه می شود باقی نماند و به فیلمی ماندگار منصف و اتفاقا در رعایت حقوق زنان تبدیل گردد .

منبع : دانلود فیلم


[ بازدید : 1037 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع صفحه فرود landing pag + توضیحات کامل

چهارشنبه 29 فروردين 1397
2:16
زیبا

انواع صفحه فرود (landing page)

اختصاصی

در صفحه فرود اختصاصی معمولا از منو و navigation استفاده نمیشه و تمرکز اصلی روی فراخوان عمل (Call to action) هست که این فراخوان میتونه پر کردن یه فرم، دانلود کاتالوگ، ثبت نام و یا خرید محصول باشه. از بین سه دسته بندی لندینگ پیجی که تو این مقاله معرفی شد بدون شک محبوب ترین و اثرگذارترینش صفحه فرود اختصاصی هست که در کمپین های ppc (تبلیغات کلیکی مانند ادوردز)، کمپین های سئو و… مورد استفاده قرار میگیره.

ویژگی و اصول طراحی صفحه فرود اختصاصی عبارت است از :

در این نوع صفحه فرود تمرکز اصلی روی یک عمل تبدیل (conversion action) خاص هست.

نسبت به بقیه صفحات کمترین حواس پرتی رو داره .

فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری به ساده ترین شکل ممکن طراحی میشه.

بسیار هدفمند هست و برای مخاطبان هدف طراحی میشه.

صول طراحی صفحه فرود


[ بازدید : 1072 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود فیلم سونامی 1080

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:45
زیبا

دانلود فیلم سونامی با همه کیفیت ها و به صورت مستقیم + بازیگران سومانی

دانلود فیلم سونامی


[ بازدید : 1078 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:34
زیبا

دانلود سریال سرباز

دانلود سریال سرباز تمامی قسمت ها با کیفیت خوب + تصاویر

دانلود سریال سرباز


[ بازدید : 1033 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود سریال سنگ پا

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:29
زیبا

دانلود سریال سنگ پا

دانلود سریال سنگ پا همه قسمت ها به صورت کامل + تصاویر

دانلود سریال سنگ پا


[ بازدید : 1061 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود رایگان فیلم طلا

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:25
زیبا

دانلود فیلم طلا

دانلود فیلم طلا با کیفیت های متفاوت همراه تصاویر فیلم سینمایی طلا

دانلود فیلم طلا


[ بازدید : 1028 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود سریال شرایط خاص تمام قسمت ها

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:21
زیبا

دانلود سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص با داستان و تصاویر بازیگران سریال شرایط خاص

دانلود سریال شرایط خاص


[ بازدید : 954 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم مستقیم و با کیفیت بالا

سه شنبه 28 فروردين 1397
20:19
زیبا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم با کیفیت های متوسط خوب و بالا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم


[ بازدید : 951 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]