ریس ویترسپون کیست + عکس

دوشنبه 6 فروردين 1397
19:26
زیبا

با کدام یک از برنامه های ریس ویترسپون در تلویزیون هیجان زده شده اید؟

ریس ویترسپون بازیگر برنده جایزه اسکار است، اما در چند سال اخیر، خودش را تبدیل به یک تولید کننده تلویزیون مگا برنده امی کرده است که کمتر از پنج سری در این آثار است. او در همه آنها ستاره نیست - او تنها یک زن است! - اما آنها برخی از استعدادهای A لیست را نشان خواهد داد و او همه آنها را تولید خواهد کرد، بنابراین او می تواند یک کل از Emmy که راه خود را داشته باشد. و رک و پوست کنده، ما همه اینها را می بینیم. اما کدام یک برای شما بیشتر هیجان زده شده است؟ بیایید آنها را بشکنیم.

"Big Little Lies" فصل 2
شما می توانید بحث کنید که آیا ما فصل دوم نیاز داریم یا نه، اما نمی توانید انکار کنید که هشتمین سری سری های برنده ی Emmy برای تولید کنندگان / ستارگان ویتروسپون، نیکول کیدمن و HBO نیز بوده است. تمام بازیگران ستاره دار - بله، حتی الکساندر Skarsgaard، در فلش بک ها - و نویسنده دیوید E. کله پشت هستند، اما مدیر ژان مارک واللی جایگزین Andrea Arnold "شفاف" است. مریل استریپ در یکی از بزرگترین ویترسپون، به عنوان مری لوئیز رایت، مادر پری (Skarsgard)، که پس از مرگش پس از مرگ مونتری، ملاقات می کند، می پیوندد. تولید در روز جمعه با نگاهی به نخستین نمایش در سال 2019 آغاز شد، زمانی که نمایش در رقابت با Emmys باید رقابت کند.

صبح بدون عنوان به نمایش درام سریال با جنیفر آنیستون
تنها کسی که بتواند Aniston را برای اولین بار به عنوان نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی جذب کند، از آنجا که "Friends" تلویزیون خواهرش است. ویتروسپون که خواهر کوچکترش راشل را در "دوستان" بازی کرد، در نمایش این نمایش در کنار کارهای پشت صحنه یک نمایش تلویزیونی صبح (به فکر "صبح صبح")، اما شما می دانید، بهتر است که در "دوستان" بازی خواهیم کرد. اپل یک نسخه از پول را خریده و با توجه به سفارش دو فصل مستقیما به سری می دهد. هیچ خط زمانی تولید یا پیش نمایش اعلام نشده است.

"Little Fires Everywhere" سری محدود با کری واشنگتن
ویتسپون نمیتواند کتابهایی با عنوان "کمی" را به دست آورد. ویترسپون و واشنگتن - در اولین رسوایی بعد از "رسوایی" - در این اقتباس از رمان Celeste Ng درباره یک نزاع در مورد یک کودک چینی آمریکایی در یک شهر در اوهایو تولید و ستاره خواهد ساخت. لیز تیگلار "Casual" در حال ساخت سری هشت قسمت است. هولو پس از جنگ شدید دعوت شده، هفته گذشته این پروژه را به دست آورد و به یک ترتیب مستقیم به سری داد.

"آیا شما خواب" با بازی Octavia اسپنسر
ویترسپون احتمالا خوابش نمی گذارد چون سلطه ی جهانی خود را از فضای تلویزیون حق بیمه ادامه می دهد! او تنها بر اساس داستان کاتلین باربر بر روی وسواس پاداشی های واقعی جرم و جنایت کار می کند. اسپنسر سومین نامزدی اسکار خود را برای «شکل آب» به ارمغان می آورد و سارا کنیگ «سریال» به عنوان یک مشاور خدمت خواهد کرد. این پروژه در حال توسعه در Apple است.

سری کمدی Untitled با بازی کریستین وایگ
سومین پروژه اش در اپل این مجموعه کمدی است که تا کنون بدون عنوان ساخته شده توسط ویترسپون و ستاره ویگ در نقش اول خود را به طور منظم از او "شنبه شب زنده" در سال 2012. ایجاد شده توسط Colleen McGuinness، نمایش 10 قسمت از الهام گرفته شده است ویج، که همچنین تولید اجرایی خواهد شد، فقط به دنبال عقیده "Wonder Woman" به عنوان Cheetah شریر، به طوری که این احتمالا بعد از آن به نفع .


[ بازدید : 334 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]