رقابت پلنگ سیاه و بزرگترین شومن برای بهترین فیلم شدن

چهارشنبه 23 اسفند 1396
20:24
زیبا

"سیاه پانتر" چهار هفته در دفتر جعبه بوده است و آلبوم موسیقی متن آن، شامل موسیقی کاندر لیامار، همچنان در صفحه آلبوم بیلبورد 200 قرار دارد. آلبوم این هفته برای سومین هفته متوالی است که بیشترین زمان برای موسیقی متن از زمان «یخ زده» در سال 2014 است. اما «Panther سیاه» تنها موسیقی متن فیلم نیست. "بزرگترین شلمن" در سمت راست در پشت شماره دو قرار دارد، در حالی که "کوکو" برای اولین بار پس از برنده شدن اسکار خود به 40 درجه برتر می رسد.

نمودار بیلبورد 200 با محاسبه واحدهای آلبوم معادل تعیین شده است، که عوامل در فروش آلبوم سنتی، فروش آهنگ های فردی و جریان های آنلاین است. "سیاه پانتر" در این هفته با 76 هزار واحد در رتبه اول قرار گرفت و "The Greatest Showman" با 60 هزار واحد توانست با افزایش اسکار روبرو شود - به ترتیب 14 درصد از اجرای نمایش آهنگ "This Is Me" در برنامه تلویزیونی اسکار در روز 4 مارس (آهنگ خودش 27 نقطه را به رقم 60 در نمودار Hot 100 ارتقا می دهد). این اولین بار است که دو فیلم سینمایی فیلم به رهبری این نمودار از زمان "آرماگدون" و "شهر فرشتگان" به ترتیب شماره یک و شماره دو به ترتیب در ماه جولای 1998 برگزار شده است.

"The Greatest Showman" تنها آلبوم موسیقی متن نبود که باعث تقویت اسکار شد. آهنگ "Coco" از شماره 120 به شماره 39 منتقل می شود که موقعیت پیک جدید برای آلبوم است که آهنگ "Remember Me" در اسکار اجرا شد و بهترین ترانه اصلی برای آهنگسازان Kristen Anderson-Lopez و Robert Lopez .


این تنها سود برای موسیقی اسکار نیست. Sufjan Stevens "The Mystery of Love" از "Call me by your name" 34 رکورد به شماره 13 در آهنگ Hot Rock Songs شد. اندرا روز و مشترک "ایستادن برای چیزی" از "مارشال" در رقم شماره 12 در نمودار فروش دیجیتال آهنگ R & B، در حالی که "River Mighty" از "Mudbound" Mary J. Blige وارد این شماره در شماره- 20

آیا شما شروع به گوش دادن به موسیقی بیشتر در این هفته مانند بقیه آمریكا كردید؟


[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]