علت اخراج وزیر امور خارجه رکس تیلرنس توسط دونالد تامپ

چهارشنبه 23 اسفند 1396
20:16
زیبا

وزیر امور خارجه رکس تیلرنس توسط دونالد تامپس اخراج شد

وزیر امور خارجه رکس تیلسون، توسط دونالد تامپو، رئیس جمهور، اخراج شده است، پس چه باید حرکت شغلی بعدی او باشد؟ او باید در "رقص با ستارگان" ظاهر شود، البته! تیلورسون در طول سال گذشته از یک کارمند بلندپایه از کارکنان کاخ سفید برای ترک دولت ترامپ، از جمله Omarosa، که به ویژه در خانه "Celebrity Big Brother" وارد شده است، به کار خود ادامه می دهد. (او آن را تمام راه را به پایان رساند، به پنجمین مکان رسید.) آیا شما فکر می کنید Tillerson باید در مراحل Omarosa دنبال می شود و به نشان می دهد تلویزیون واقعیت است؟ در حال حاضر در نظرسنجی زیر در حال رای گیری هستید.

گفته می شود که مقام وزارت امور خارجه تیلرسون، مایک پومپئو، رئیس سازمان سیا، پیش از مذاکرات مهم بین ایالات متحده و کره شمالی، پر شده است. "تارنس برای کمک به رکس تیلرسون از شما سپاسگزارم"، در روز سه شنبه اعلام کرد که تکان دهنده است. تنش میان تیلرسون و ترامپ سال گذشته افزایش یافت، زمانی که رسانه ها گزارش دادند که تیلرنس رئیس جمهور را "سرخورده" نامید.

"رقص با ستارگان"، سریال تلویزیونی واقعیت مجازی تلویزیون واقعیت مجازی ABC، برای یک فصل 26th spore-themed در روز دوشنبه 30 آوریل بازمیگردد. انتظار میرود که این نمایشگر "اندرو للینارس" ("The X Factor") کاملا "جدید" پویا باشد. به عنوان نشان دهنده جدید خدمت خواهد کرد. Llinares قبلا "The Got Talent" بریتانیایی و "Pop Idol" را "The Got Talent" بریتانیا منتشر کرد و بعدها برای مخاطبان آمریکایی به صورت "American Got Talent" و "American Idol" ترجمه شد.

علاوه بر Tillerson، ما همچنین فکر می کنیم که وزیر مطبوعاتی پیشین، شان اسپیکر، عضو دائمی DWTS را تشکیل می دهد. سیاستمداران چندین بار قبل از این رقص، از جمله نامزد ریاست جمهوری ریک پری (12 جایزه در فصل 23) و تام دلی (رهبر اکثریت) در فصل 9، جایگاه شانزدهم را به دست آورده اند. یکی از همسران سابق Trump، مارلا ماپل (8 محل در فصل 22)، همچنین در نمایش واقعیت برنده امی ستاره دار شده است. چه کسی در لیست شخصیت های رویای شما "رقص با ستارگان" قرار دارد؟


[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]