اسکار 2018 به کی میرسد در بخش بایگر زن ؟

دوشنبه 21 اسفند 1396
0:53
زیبا

Emmys در سال 2018 تنها برنده دوم سیاه پوست بهترین بازیگر زن جوان خواهد بود

Emmys در سال 2018: پادشاه ادواردز ("B & B") تنها برنده دوم سیاه پوست بهترین بازیگر زن جوان خواهد بود.

سلطنت ادواردز در سال 2015 به عنوان نیکول آوانت و نیکول آوانت به عنوان بهترین بازیگر زن جوان (2016-2017) نامزد شده است، اما هنوز در انتظار اولین پیروزی اوست. خبر خوبی برای او این است که هیچ کدام از بازیگرانی که او را پیش از آن شکست داده اند در جریان این سال هستند. آیا این یک راه روشن برای پیروزی است؟ اگر چنین است، او تاریخ را تنها زن دوم رنگ می کند تا این جایزه را به دست آورد.

هنگامی که ادواردز اولین بار در سال 2016 متقاعد شد، جایزه به "حق اوبرین" برای بازی "پیج لارسون" در "روزهای زندگی ما" رفت، اما شخصیت او کشته شد، بنابراین او در سال آینده از دفاع از امی خود باز نخواهد گشت. این لکسسی آینوورث بود که در سال 2017 به عنوان کریستینا دیویس در "بیمارستان عمومی" غلبه داشت. آینوورث تا ژوئیه 2017 در "GH" باقی ماند، اما در سال جاری در انتخابات پیش از انتخابات قرار نگرفته است. این امر درب ادواردز را باز می کند، و کاربران ما فکر می کنند که او از طریق آن قدم می زند.

صدها نفر از کاربران طلا دربی از پیش بینی های امی روزانه خود وارد شده اند و بر اساس پیش بینی های جمعی خود، ادواردز پیشرو است که با شایستگی های 21/10 به دست آورد. این شامل پشتیبانی از 18 نفر از 24 کاربران برتر ما که بالاترین امتیاز را برای پیش بینی نامزدهای سال گذشته داشتند و 20 نفر از 24 ستاره ستاره ما که بالاترین نمرات را در مقایسه با پیش بینی های دو ساله خود ترکیب کرده اند.
به خبرنگاری رایگان با طلای دربی با آخرین پیش بینی ها پیوست کنید

ادواردز بازیگر سوم خواهد بود که این دسته را برای "پررنج و زیبا" پس از آدریان فانتز (2001) و جنیفر فینگگن (2002-2004) به دست آورد. اما تنها زن دیگری از رنگ که برای هر نمایشگاه از آن زمان برای اولین بار در سال 1985 صادر شده بود، کریستال خلیل بود که در سال 2012 برای نقش او به عنوان "لیلی وینترز" در "جوان و بی سر و پا" غلبه کرد. با شما موافقم شانس ما این است که ادواردز لبه دارد و تاریخ را می سازد؟
روز پیش امی نامزد دریافت جایزه آنها را تا 21 مارس تغییر دهید

اطمینان حاصل کنید که پیش بینی های امی روزانه خود را انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نشان می دهد و اجرا کننده هایشان در شانس ما چیره می شوند. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید تا قبل از اینکه نامزدها در 21 مارس اعلام شوند. در جریان بحث های شدید در مورد امیوای روزهای سال 2018 که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های روز تلویزیون ما برگزار می شود، بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.


[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من و تو موزیک , دانلود موزیک جدید , دانلود فیلم جدید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]