دانلود فیلم بمب یک عاشقانه با سه کیفت متفاوت به همراه داستان و تصاویر فیلم

درباره فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

فیلم بمب یک عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی و با تهیه کنندگی مانی حقیقی که در حال و هوای دهه 60 و اوایل جنگ بین ایران و عراق می گذرد با انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران این فیلم وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شده است .

بازیگران فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

پیمان معادی ، سیامک صفری ، بهادر مالکی پور ، رامین پورایمان ، معصومه قاسمی پور ، صبا گرگین پور ، شهروز آقایی پور ، ارشیا عبداللهی ، نیوشا جهانی ، باران معادی هستند .

داستان فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

داستان فیلم بمب یک عاشقانه با حال و هوای موشک باران شهر تهران در سال 1367 روایت می شود و در خلاصه فیلم آمده : در میانه سال‌ های جنگ و بمباران شهری در شهر تهران ، زندگی با وحشت بسیار می‌ گذرد . اما عشق و دلداگی ، زندگی و امید ، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می‌سپارد. بمب؛یک داستان عاشقانه با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ .

اخبار جدید فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

– فیلم بمب یک عاشقانه با کارگردانی پیمان معادی و تهیه کنندگی مانی حقیقی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر 96 در بخش سودای سیمرغ با سایر فیلم ها به درقابت می پردازد .

– اسم فیلم از بمب به بمب یک داستان عاشقانه تغییر نام داد .

شانس فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه با توجه به موضوع فیلم و حضور بازیگران مطرح سینمای ایران در این فیلم یکی از فیلم هایی است که باید شانس زیادی را برای نامزدی دربافت جوایر داخلی و خارجی در نظر بگیریم .

عوامل فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

تهیه کننده : مانی حقیقی

کارگردان : پیمان معادی

نویسنده : پیمان معادی

دانلود فیلم بمب یک عاشقانه